25 Temmuz 2015 Cumartesi

Esir olma boş yere gururuna
Bir dönemlerin ders niteliğinde şarkı sözleri ile büyüyünce kış kış , fış fış , şakkudu şukkudu cinsinden sözlerin yüksek volümle bünyeye zerk edilmesini pek kaldıramıyor insan hali ile.  Plajda güneşlenirken biri kulağıma hiç bunları dert etmeye değer mi ? şu kısacık ömürler yeter mi? Hoşgör sen affet gitsin aldırma ,    büyüklük sende kalsın sonunda, sen sarıl o sana sarılmazsa , sen unut unutmazsa diye fısıldadı gibi geldi . Hah şöyle işte dedim tanıdık bir şeyler. Gerçi bu şarkı da  Din ve Ahlak dersimizin , Ahlak bölümü gibiydi ama olsundu.  Sonra teneffüs mü oldu ben revire mi gittim bilmiyorum. Kendimi doktorun karşısında buldum. Size günde iki doz hayranlık banyosu yazıyorum dedi.  Şefkat yağmurları altında günde iki kez yıkanmalısınız. Açıkcası doktorun dediklerine çok da itibar edemeyeceğimi düşündüm. Küçükken birbirimizin Hatıra defterlerine yazdığımız temenni gibi ‘ mutluluk yağmurları altında şemsiyesiz kalman dileğiyle’ …Pöh , Mesut Bahtiyar’mıyım ben canım alkışlarla yaşayayım. Yüksek sesle mi düşündüm nedir ? Doktor ,sanki duymuşçasına ,  burnunun ucuna indirmiş olduğu gözlüğünün üzerinden bir bakış atarak,  bu aralar çok görülen bir sendrom bu . ilgi ve şefkat eksikliği. Eşler birlikte tedavi olursa çok etkili olur dedi.  Birbirinizi sevgi, şefkat ve hayranlık dolu sözlerle ve davranışlarla ihmal etmeden sarıp sarmalayın , 15 gün sonra da kontrole bekliyorum .  Harikasınız dedim. Borcum ne kadar?
İkisi otuz lira ama yirmi beş liralık yiyecek içecek alabiliyorsunuz yani size beş liraya geliyor. Çok değişik bir uygulama ama bu dedim. Yok abla burda ki bütün biçler böyle ama bizim menümüz onlardan daha zengin dedi. Sen de amma uyudun hani 3 kere geçtim buradan . 


1 yorum:

  1. "Hoşgör sen affet gitsin aldırma" şsrkı sözlerinden sonra... "Olmaz artık kapı açık
    Arkanı dön ve çık istenmiyorsun artık, Bir zamanlar sen de bana acımadın
    Yalnız kaldım yıkılmadım ayaktayım" şarkı sözleri geldi ama unutmayalım:)

    YanıtlaSil